Producenci targetują coraz młodsze kobiety z kosmetykami przeciw starzeniu

Powiedzenie, że lepiej zapobiegać niż leczyć jest aktualne na wielu obszarach i wielu sferach życia. I ten pogląd wykorzystują producenci kosmetyków przeciw starzeniu się, którzy swoje produkty kierują do coraz młodszych kobiet. Wychodzą z założenia, że lepiej nie dopuścić do powstania zmarszczek w młodym wieku niż próbować je usuwać.

Nie tak dawno temu, bo kilka tygodni temu Boots UK zaanonsował wprowadzenie na rynek kremu dedykowanego kobietom od 20 do 35 roku życia. W ten sposób celują w grupę, która jeszcze nie musi obawiać się zmarszczek oraz zmian na skórze powstałych pod wpływem czasu. Linia kosmetyków proponowana przez Boots składa się z kosmetyków na dzień, na noc  i kremu pod oczy. Została stworzona specjalnie po to, by aktywnie chronić przed starzeniem się skóry.

W jaki sposób działają kosmetyki Boots?

slowMoYourSkinWykorzystują opatentowaną technologię ochrony przed wpływem promieni UV oraz stresem środowiskowym. Kompleks opiera się na połączeniu żeń-szenia oraz morwy i ponadtlenków, które chronią skórę i pielęgnują ją. W preparatach wykorzystano również witaminę C, E i lipochroman, które przeciwdziałają niekorzystnemu wpływowi wolnych rodników. To jednak nie koniec – kosmetyki zawierają również peptydy ryżowe i lucernę, znane jako skuteczne inhibitory enzymów i zapobiegające utracie jędrności oraz naprężenia naskórka.

Kobiety w wieku dwudziestu i trzydziestu lat stają się coraz ważniejszym celem dla marek kosmetycznych, jeśli chodzi o ochronę przeciwstarzeniową. L’Oreal Paris oraz Boots udowodniły, że ​​nigdy nie jest za wcześnie, aby zacząć chronić skórę przed zmarszczkami.

A Wy co o tym sądzicie? To dobry kierunek, czy raczej przesada i na siłę poszerzanie grupy odbiorców? Potrzeba czasów czy dążenie do jeszcze większych zysków?

5 komentarzy

Add a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *