Jak pozbyć się cellulitu z ud?

Masz go? Można było się tego spodziewać. Cellulit ma dzisiaj niemal każda kobieta. Większość z nas musi się z nim liczyć w jednym z najważniejszych i najbardziej oczywistych miejsc – na udach.
Możesz pozbyć się go w bardzo prosty sposób, bez wydawania majątku na kosztowne kosmetyki. Jednak mało kto może sobie pozwolić właśnie na taką walkę. W praktyce dużo łatwiejsze wydaje się poddanie seriom zabiegów i zakup ekskluzywnego produktu. Niestety bowiem pozornie najprostsza metoda wymaga najwięcej zachodu. By jej podołać, trzeba być bardzo odpornym psychicznie i mieć dużo silnej woli. Zaawansowane formy cellulitu wymagają jej naprawdę ogromną ilość.

Krok pierwszy
Zwiększ intensywność spalania kalorii. Twoje treningi powinny być częstsze i dłuższe. Najlepsze są średnio intensywne ćwiczenia. Oprócz spadku wagi, możesz oczekiwać ujędrnienia powierzchni skóry oraz zmniejszenia cellulitu.

Krok drugi

Urozmaić swoje ćwiczenia, nadając im „skosy”. Dla cellulitu na udach bezlitosne będzie wchodzenie po schodach, wspinanie się po górkach oraz stąpanie po stepie. Możesz również wsiąść na rower i wybrać wyjątkowo pagórkowaty teren.

Krok trzeci
Skup się na ćwiczeniach polegających na kucaniu. Pozwoli Ci ono wzmocnij mięśnie pupy oraz ud. Staraj się ćwiczyć jak najczęściej, to osiągniesz najlepsze rezultaty. Jak to robić? Najprostszym sposobem będzie przechodzenie z pozycji stojącej w kucki, przy jednoczesnym skupieniu się na naprężeniu mięśni ud i pośladków. Możesz również stanąć tyłem do ściany, umieścić na wysokości łopatek (między ścianą a plecami) większą piłkę i kucać, starając się nie opuścić jej na ziemię.

Krok czwarty

Wzmocnij ścięgno i mięśnie podkolanowe. Nie jest tajemnicą, że są one kluczowym punktem, nad którym należy pracować w trakcie pozbywania się cellulitu z ud. Uważaj jednak! Są one bardzo wrażliwe i szybko ulegają kontuzjom. Przed wykonywaniem ćwiczeń należy się rozciągnąć. Budując odpowiednie mięśnie, (jednak pomału i systematycznie, na pewno nie w gwałtowny sposób) można oczekiwać najlepszych efektów. Na stronie znajdziesz kilka propozycji wspomnianych ćwiczeń.

Add a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *