Ćwiczenia na cellulit

W związku z trwającym latem zaczynają Cię pewnie denerwować te fałdy starego tłuszczu oraz brzydki pomarańczowe plamy, zwane potocznie cellulitem. Żałujesz, że nie postanowiłaś się go pozbyć wcześniej, gdy jeszcze nie był aż tak widoczny? Nie musisz się martwić. Walka z cellulitem może być łatwiejsza, niż myślisz!

Specjalne ćwiczenia to sprawdzony sposób na cellulit. Od lat wiele kobiet rozpoczyna kurację, a większość z nich odnosi sukces. Poza największą korzyścią, czyli usunięciem cellulitu, poprawisz swoją kondycję oraz ogólny stan zdrowia. Naprawdę warto spróbować. Jak ćwiczyć, aby szybko zobaczyć rezultaty? Oto kilka najprostszych ćwiczeń na cellulit

  • Pierwszym ćwiczeniem są popularne brzuszki. Jeśli nie wiesz, jak je wykonać, przedstawię prosty opis. Połóż się na plecach z rękami pod głową. Zegnij nogi w kolanach, nie rozszerzaj zbyt mocno stóp. Powoli unieś tułów w kierunku kolan jak najwyżej możesz, łokciami dotknij kolan. Bardzo powoli opuść tułów na podłogę.
  • Stań na lewej nodze, opierając jednocześnie lewą rękę na oparciu krzesła. Zegnij lekko kolano, ramiona powinny być rozluźnione. Powoli unoś i opuszczaj w bok wyprostowaną prawą nogę. Trzymaj się prosto, nie przekrzywiaj sylwetki, patrz przed siebie. Powtórz czynność kilkanaście razy, potem zmień nogę.
  • Połóż się na brzuchu. Aby było Ci wygodniej, możesz oprzeć brodę na splecionych dłoniach. Unieś wyprostowaną nogę na wysokość około piętnastu centymetrów nad podłogą. Wytrzymaj tak licząc powoli do dziesięciu. Wykonaj dwadzieścia powtórzeń na każdą nogę.
  • Możemy też wykonać ćwiczenia z ciężarkami, ale lekkimi, najwyżej półkilogramowymi. Stań w lekkim rozkroku, ręce ułożone wzdłuż ciała, obciążone ciężarkami, unoś je w bok na wysokość barków. Można również unosić ręce do przodu, ale na przemian.

Aby kuracja przyniosła jak najlepsze efekty, powinnaś też zastosować zasady zdrowej, zbilansowanej diety. Pij minimum dwa litry wody dziennie, pomoże to w wypłukiwaniu tłuszczu oraz toksyn. Unikaj wszelkich używek, nie tylko alkoholu czy wyrobów tytoniowych, ale również kawy i herbaty. Przede wszystkim ogranicz spożycie posiłków bogatych w tłuszcze nasycone, postaraj się korzystać z zamienników roślinnych. W ten sposób uda Ci się pokonać cellulit.

Add a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *