Cellulit – co jeść?

Czy wiesz, że Twój organizm jasno informuje o tym, czego mu potrzeba, czy są zaspokajane wszystkie jego potrzeby? Jeśli nie odżywiasz się w racjonalny sposób, jednoznacznie da Ci znać  o tym wygląd Twoich paznokci, skóry oraz włosów. Każdy w gruncie rzeczy wie, jak wygląda zdrowa skóra oraz włosy pełne blasku, pewne wątpliwości może przynosić to, jak interpretować gorszy wygląd ciała…Czy cellulit to wina złej diety, czy trądzik można leczyć racjonalnie się odżywiając, czy rozdwajające paznokcie mogą w końcu stać się twarde i mocne?

Dużo możesz zdziałać, zmieniając swoje nawyki żywieniowe. Przeczytaj, jak na wygląd Twojej skóry wpływa Twoja codzienna dieta. Co jeść, by nie mieć cellulitu – dowiesz się, czytając dalej.

Co jeść, by być piękną?
Dieta na cellulit oraz wszelkie problemy skórne są od siebie uzależnione. Dlatego, by walczyć z pomarańczową skórką, trzeba działać systematycznie. Nie jest to doraźny sposób odchudzania, ale pewien sposób na życie. By poradzić sobie z podstawowymi problemami, trzeba zmienić swoje codzienne przyzwyczajenia. Nie wystarczy „przecierpieć” kilku tygodni, bo pomarańczowa skórka zniknęła. Tak szybko, jak zostanie zredukowana, znowu się rozwinie.

Przede wszystkim zdrowa dieta to dieta, która ogranicza do maksimum wszelkie słodycze, fast foody oraz żywność wysoko przetworzoną. Zamiast zjeść zupę z paczki, odgrzać w mikrofali gotowe danie, dużo zdrowiej jest po prostu zrobić posiłek od początku. Wystrzegać należy się również gotowych mieszanek przyprawowych, które są zazwyczaj bogate w sól i konserwanty. Do dań warto dodawać świeże lub suszone zioła. Jeśli mamy odrobinę cierpliwości i kawałek ziemi, możemy uprawiać rośliny na własny użytek w małej doniczce.

Zamiast słodyczy warto sięgać po naturalne źródło cukru, jakim są owoce. Jednak jeśli myślimy, że możemy je jeść bezkarnie, mylimy się. Owoce należy jeść z umiarem. Dobre w każdej sytuacji będą natomiast warzywa. Ich nie musimy sobie odmawiać. Są one bowiem cennym źródłem witamin, są bogate w błonnik i sprzyjają odchudzaniu. Warto również ograniczyć ilość soli, która sprzyja występowaniu obrzęków. Zamiast nich warto używać kolendrę, bazylię, estragon oraz majeranek.  Zamiast tłustych dań, warto wybierać dania lekkostrawne: ryby, białe mięso, ryż, dzięki nim można zaktywizować trawienie. By zmniejszyć obrzęki, warto również sięgać po potrawy będące bogatym źródłem potasu: ziemniaki, pomidory oraz sałata. Dobrze również włączyć w dietę produkty bogate w witaminę B: drożdże, jajka oraz kiełki zbóż. Nieocenione będą również oleje roślinne, oliwę oraz orzechy.
By poprawić wygląd swojej skóry, koniecznie ogranicz wszelkie używki. Na wygląd Twojej skóry niekorzystnie będzie działała kawa (pita), bo ta stosowana na zewnątrz na skórę, jest wysoko oceniana i daje niebywałe efekty, wyrównuje powierzchnię skórę, redukując pomarańczową skórkę.  Jeśli musisz pić kawę, pij tylko jedną filiżankę dziennie. Może być trudne, jednak opłaci się.
Dobrze na Twoją skórę wpłynie rzucenie palenia. Papierosy przyspieszają starzenie się skóry, nie pomagają na skórę trądzikową, sprzyjają obrzękom, sprawiając, że skóra dużo gorzej się prezentuje, a sylwetka wydaje się dużo grubsza i mnie atrakcyjna.

Co pić, by zyskać na urodzie?
Dla urody warto wypijać około dwóch litrów wody niegazowanej z niską zawartością sodu. Wskazane jest maksymalne ograniczenie picia napojów gazowanych.

Wdrożenie w życie powyższego planu pozwoli szybko i skutecznie poprawić jakość życia, w tym przede wszystkim wygląd skóry.

Add a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *